Zpověď začínajícího školáka

30.10.2016 18:03

 

Zpověď "začínajícího" školáka:
Zpověď "začínajícího" školáka...

...mám ještě moc malé a nešikovné ruce,
nechtělo jsem rozlít mléko z mého hrnku.

...mám krátké nožičky, zpomalte prosím vás,
nemohu s vámi udržet krok.

...nebijte mě, když si chci osahat něco,
co je lesklé a pěkné - nechápu to.

...dívejte se na mě, když vám něco říkám,
dáváte mi tím najevo, že mi nasloucháte.

...moje city jsou snadno zranitelné,
nehledejte na mně po celý den chyby - nechte mě,
abych se párkrát spletlo bez toho,
abych si připadalo hloupé a neschopné.

...nečekejte, že postel, kterou ustelu nebo obrázek,
který namaluju, bude hned dokonalý.
Mějte mě rádi za to, že to zkouším!

...pamatujte, že jsem dítě, ne malý dospělý.
Někdy nerozumím tomu, co mi říkáte!

...mám vás tolik rádo - mějte mě proto rádi jen za to,
že jsem - ne kvůli věcem, které dokážu!

Vaše dítě